| >Przetargi i zapytania ofertowe>Przetargi |
142246 |
| >Informacje>Aktualności |
82054 |
| >Nabór pracowników>Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze |
77655 |
| >Przetargi i zapytania ofertowe>Zapytania ofertowe |
73466 |
| >Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
54677 |
| >Podmioty>Rada Miejska w Wołczynie |
51307 |
| >Informacje>Sołectwa |
48252 |
| >Prawo Lokalne>Gospodarka Przestrzenna |
44316 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Przetargi/Zapytania o cenę |
39513 |
| >Podmioty>Burmistrz Wołczyna |
39396 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Przetargi |
34164 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2002-2006 |
32724 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2014-2018 |
31891 |
| >Prawo Lokalne>Podatki i Opłaty |
31761 |
| Jednostki organizacyjne>Zespół Szkół w Wołczynie>Przetargi |
31603 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2006-2010 |
31377 |
| >Podmioty>Zastępca Burmistrza Wołczyna |
30635 |
| >Gospodarka nieruchomościami>Sprzedaż i dzierżawa nieruchomości |
27954 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza w kadencji 2006-2010 |
27727 |
| >Informacje>Dane teleadresowe |
26670 |
| >Prawo Lokalne>Statut Gminy |
26370 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2010-2014 |
25913 |
| Jednostki organizacyjne>Zespół Szkół w Wołczynie>Informacje ogólne |
25634 |
| >Informacje>Pożytek publiczny |
25474 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza w kadencji 2014-2018 |
24464 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza w kadencji 2010-2014 |
23684 |
| >Informacje>Jednostki Organizacyjne |
23518 |
| Informacje>Informacja publiczna>Informacja publiczna |
23179 |
| Nabór pracowników>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymogi formalne |
22705 |
| >Prawo Lokalne>Gospodarka Nieruchomościami |
22603 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2014-2018 |
22352 |
| >Prawo Lokalne>Regulamin Urzędu |
21993 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Przetargi |
21643 |
| >Informacje>Oferty Inwestycyjne |
21519 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Zapytania ofertowe |
21499 |
| Prawo Lokalne>Strategia Rozwoju Gminy Wołczyn>Na lata 2001 - 2015 |
21101 |
| Wołczyński Ośrodek Kultury>Nabór pracowników>Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze |
20996 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza w kadencji 2002-2006 |
20847 |
| >Informacje>OSP |
20203 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2002 rok |
20075 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Informacje ogólne |
19831 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Informacje ogólne |
19641 |
| >Informacje>Zawiadomienia o posiedzeniach Rady |
19377 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Informacje ogólne |
19145 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wołczynie>Informacje ogólne |
19020 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2002-2006>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
18493 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Wierzbicy Górnej>Informacje ogólne |
18309 |
| Informacje>Wybory ławników >Wybory ławników 2016-2019 |
18083 |
| >Informacje>Redakcja BIP-u |
17280 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 2 w Wołczynie>Informacje ogólne |
16860 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Kontakt |
16630 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska pracownicze |
16485 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Dodatek mieszkaniowy |
16311 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Od nieruchomości |
16161 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2018-2024 |
15639 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2008 |
15523 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Przetargi |
15314 |
| S.P. nr 2 w Wołczynie>Nabór pracowników>Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska |
15244 |
| >Elektroniczny urząd>ESP - Elektroniczna Skrzynka Podawcza |
14773 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Zapytanie cenowe: |
14721 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wołczynie>Aktualności |
14694 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Komorznie>Informacje ogólne |
14605 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Ewidencja działalności gospodarczej |
14356 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2006-2010>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
14075 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2006 rok |
13945 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Świadczenia rodzinne |
13805 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza w kadencji 2018-2023 |
13694 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Sprawy Ochrony Srodowiska |
13692 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Ogłoszenia |
13666 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2002-2006>Z posiedzeń Komisji Budżetu i Gospodarki Samorządowej |
13482 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza |
13296 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2014-2018>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
13173 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2002-2006>Z posiedzeń Komisji Rewizyjnej |
13114 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2010-2014>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
13086 |
| Ochrona środowiska>Gospodarka odpadami>Informacja dla mieszkańca |
12842 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Rolnictwo i Gospodarka Gruntami |
12723 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2018-2024 |
12283 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2005 rok |
12243 |
| >Przetargi i zapytania ofertowe>Plan zamówień publicznych |
12186 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Organy Spółki i ich kompetencje |
12133 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Rolny |
12065 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2009 |
11913 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2008 rok |
11762 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2004 rok |
11723 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych |
11680 |
| >Gospodarka Przestrzenna>Informacje |
11502 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wołczynie>Pracownicy |
11473 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2007 rok |
11306 |
| Wołczyński Ośrodek Kultury>Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
11226 |
| Informacje>Zarządzanie Kryzysowe>Informacje ogólne |
11136 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2003 rok |
11038 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2006 |
10926 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Organizacja Spółki |
10824 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Struktura ogranizacyjna |
10792 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone w związku z powierzeniem obowiazków |
10683 |
| Informacje>Profilaktyka>Gdzie szukać pomocy? |
10670 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Kontakt |
10658 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2014-2018>Z posiedzeń Komisji Budżetu i Gospodarki Samorządowej |
10650 |
| Informacje>Rejestr instytucji kultury>Wołczyński Ośrodek Kultury |
10630 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2002-2006>Z posiedzeń Komisji Oświaty i Spraw Społecznych |
10610 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Od środków transportowych |
10497 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku |
10472 |
| S.P. nr 2 w Wołczynie>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymogi formalne |
10458 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Z tytułu posiadania psa |
10449 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2010 |
10399 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Działalność i usługi |
10388 |
| Informacje>Profilaktyka>Informacje ogólne |
10352 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2003 |
10305 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2010 |
10279 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2006-2010>Z posiedzeń Komisji Budżetu i Gospodarki Samorządowej |
10230 |
| Wołczyński Ośrodek Kultury>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymogi formalne |
10197 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Załatwianie spraw |
10185 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2006-2010>Z posiedzeń Komisji Rewizyjnej |
10173 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone w dniu odwołania, rozwiązania stosunku pracy |
10085 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2012 |
10010 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2008 |
9981 |
| S.P. nr 2 w Wołczynie>Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
9956 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2014-2018>Z posiedzeń Komisji Rewizyjnej |
9952 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Statut |
9856 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2009 |
9851 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2010-2014>Z posiedzeń Komisji Rewizyjnej |
9828 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Inne |
9758 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Statut Szkoły |
9722 |
| >Przetargi i zapytania ofertowe>Przetargi elektroniczne |
9714 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Aktualności |
9605 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2010 rok |
9545 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe |
9458 |
| Informacje>Zarządzanie Kryzysowe>Komunikaty |
9424 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Status prawny lub forma prawna |
9376 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2009 rok |
9354 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2006 |
9187 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2005 |
9106 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2011 rok |
9011 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2007 |
8977 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Leśny |
8885 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2011 |
8860 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2009 |
8843 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Wydanie dowodu osobistego |
8718 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2014 |
8709 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2010 |
8690 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2006 |
8578 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Zaświadczenia |
8558 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Budżet i mienie |
8500 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Majątek Spółki |
8499 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2005 |
8487 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2013 |
8485 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Gospodarka wodna i ściekowa |
8481 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Opłata skarbowa |
8446 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Za wieczyste użytkowanie |
8416 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
8354 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2011 |
8247 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2008 |
8206 |
| >AZBEST>Informacje |
8185 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2010-2014>Z posiedzeń Komisji Budżetu i Gospodarki Samorządowej |
8136 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Akt notarialny |
8123 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2014 |
8021 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2008 |
8016 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymogi formalne |
8010 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Zameldowania |
8009 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory Sejm i Senat RP 2015 |
8002 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2016 |
7983 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2015 |
7962 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2011 |
7954 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone na 2 m-ce przed upływem kadencji |
7946 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2004 |
7946 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Wąsicach>Informacje ogólne |
7934 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2012 rok |
7931 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Rejony socjalne>Rejony socjalne |
7910 |
| >Informacje>Zespół interdyscyplinarny |
7863 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2013 rok |
7832 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Tryb działania Spółki |
7810 |
| >Prawo Lokalne>Zbiór aktów prawa miejscowego |
7810 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Informacje dla mieszkańca |
7790 |
| >Informacje>Kanały technologiczne |
7788 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Struktura własnościowa |
7759 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2007 |
7755 |
| S.P. w Wąsicach>Nabór pracowników>Ogłoszenie o naborze |
7709 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2009 |
7666 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2012 |
7655 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2013 |
7626 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2012 |
7570 |
| >Prawo Lokalne>Gospodarka Komunalna |
7513 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2011 |
7512 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Statut Szkoły - ciąg dalszy |
7501 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Skałągach>Informacje ogólne |
7423 |
| Ochrona środowiska>Gospodarka odpadami>Informacje |
7421 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2007 |
7383 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Nowe zatrudnienie na zastępstwo w OPS |
7360 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2011 |
7325 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2010 |
7322 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2010 |
7260 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>sp1.wolczyn.net |
7185 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2013 |
7165 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2014 |
7100 |
| S.P. w Szymonkowie>Nabór pracowników>Ogłoszenie o naborze |
7095 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone w ciągu 30 dni od ślubowania |
7094 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Szymonkowie>Informacje ogólne |
7066 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Informacje ogólne |
7066 |
| >AZBEST>Informacja o dofinansowaniu |
6964 |
| >Informacje>Informacja dla niesłyszących |
6963 |
| Informacje>Informacja publiczna>Ponowne wykorzystanie informacji |
6955 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>7.2.1 Aktywni zawodowo |
6917 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2013 |
6907 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2018-2023>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
6849 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2014 |
6829 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Radca prawny |
6800 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2012 |
6777 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2017 |
6776 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Wymeldowania |
6757 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Rejestry i archiwa Spółki |
6757 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadcze złożone w ciągu 30 dni od ślubowania w kadencji 2014-2018 |
6662 |
| Ochrona środowiska>Gospodarka odpadami>Rejestr działalności regulowanej |
6654 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2009 |
6620 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2014 |
6590 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Wydawanie zaświadczeń |
6586 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Udostępnienie danych os. |
6533 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone na 2 m-ce przed upływem kadencji w 2014 r. |
6514 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2005 |
6369 |
| Informacje>Rejestr instytucji kultury>Biblioteka Publiczna w Wołczynie |
6347 |
| >Informacje>Polityka prywatności |
6287 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2015 |
6218 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Elektroniczna skrzynka podawcza |
6155 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
6155 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2014 rok |
6149 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2015 rok |
6123 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Referendum 2015 |
6060 |
| Prawo Lokalne>Dzienniki Ustaw i Monitor Polski>http://dziennikustaw.gov.pl |
6035 |
| >Informacje>Petycje |
5957 |
| Prawo Lokalne>Strategia Rozwoju Gminy Wołczyn>Na lata 2015 - 2022 |
5952 |
| Prawo Lokalne>Dzienniki Ustaw i Monitor Polski>http://monitorpolski.gov.pl |
5947 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2018 |
5874 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2015 |
5804 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2016 |
5661 |
| Załatwianie spraw>Sprawy oświatowe>Wyprawka szkolna |
5638 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2018-2023>Z posiedzeń Komisji Budżetu i Gospodarki Samorządowej |
5550 |
| Załatwianie spraw>Sprawy oświatowe>Stypendia i zasiłki szkolne |
5499 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2016 rok |
5478 |
| Ochrona środowiska>Gospodarka odpadami>Deklaracja |
5449 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Program wychowawczy |
5371 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi |
5171 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory samorządowe 2018 |
5114 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Ogrzewanie proekologiczne |
5105 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2017 |
5093 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Wierzbicy Górnej>Nabór pracowników |
5071 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Wydawanie dowodów osobistych |
5050 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Informacje o środowisku i obwieszczenia |
5006 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2016 |
4978 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Kontakt |
4968 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Skałągach>Pracownicy |
4926 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2018-2023>Z posiedzeń Komisji Rewizyjnej |
4885 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>PROTOKÓŁ |
4849 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. Wąsice>Informacje ogólne |
4802 |
| >Informacje>Działalność lobbingowa |
4786 |
| Załatwianie spraw>Sprawy oświatowe>Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników |
4751 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Zajęcie pasa drogowego |
4717 |
| >Informacje>Nieodpłatna Pomoc Prawna |
4705 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdanie za rok 2007 |
4658 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Dowody dla osób powyżej 18 lat |
4589 |
| Prawo Lokalne>Dzienniki Ustaw i Monitor Polski>Dzienniki urzędowe Województwa Opolskiego |
4586 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Wymiana dowodu osobistego |
4575 |
| >Portal dla mieszkańca>Transmisje sesji Rady Miejskiej |
4491 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Karta Dużej Rodziny |
4489 |
| S.P. nr 1 w Wołczynie>Nabór>Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze |
4457 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Wołczynie |
4389 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Zgłoszenie wyjazdu za granicę / zgłoszenie powrotu z wyjazdu |
4368 |
| Informacje>Wybory ławników >Uzupełniające wybory ławników |
4355 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Organizacja Spółki |
4355 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Nabór 2015 |
4348 |
| Prawo Lokalne>Dzienniki Ustaw i Monitor Polski>http://www.infor.pl |
4327 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Interpretacje |
4258 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Nabór 2014 |
4213 |
| >RODO>Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych |
4140 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2017 rok |
4129 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Zgłoszenie znalezienia dowodu osobistego |
4127 |
| S.P. w Szymonkowie>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymagania formalne |
4070 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Dowody dla dzieci 5-18 lat |
4060 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Organy Spółki i ich kompetencje |
4040 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2017 |
3944 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Rejestry i archiwa Spółki |
3936 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Status prawny lub forma prawna |
3886 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Załatwianie spraw |
3859 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Działalność i usługi |
3803 |
| >>Podmioty |
3769 |
| Informacje>Ochrona środowiska>PGN Wołczyn |
3736 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2018 |
3729 |
| S.P. nr 1 w Wołczynie>Nabór>Informacja o wynikach naboru |
3727 |
| S.P. w Wąsicach>Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
3694 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Akt notarialny |
3689 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej 2017 |
3649 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Struktura własnościowa |
3643 |
| S.P. w Wąsicach>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymagania formalne |
3620 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Tryb działania Spółki |
3570 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Majątek Spółki |
3565 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Wierzbicy Dolnej>Informacje ogólne |
3556 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wołczynie>Statut |
3495 |
| >Gospodarka nieruchomościami>Informacja o wynikach przetargów |
3490 |
| >Prawo Lokalne>Interpelacje i zapytania |
3478 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Wyróżnienie |
3451 |
| >Prawo Lokalne>Raport o stanie Gminy Wołczyn |
3430 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadcze złożone w ciągu 30 dni od ślubowania w kadencji 2018-2023 |
3425 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Dowody dla dzieci do 5 lat |
3354 |
| >RODO>Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych |
3281 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Wydawanie paszportów |
3278 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2006 r. |
3242 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2019 |
3235 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2018 rok |
3226 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone na 2 m-ce przed upływem kadencji w 2018 |
3220 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Nabór pracowników |
3208 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2019 rok |
3134 |
| Informacje>Profilaktyka>Uchwały - GPPiRRA - rok 2005 r. |
3109 |
| S.P. nr 1 w Wołczynie>Informacja publiczna>Zasady udostępniania informacji publicznej |
3050 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Wyróżnienie |
3047 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2005 r. |
3001 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2019 |
2941 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2004 r. |
2882 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2010 r. |
2862 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2015 |
2754 |
| Informacje>Profilaktyka>Sprawozdanie z GPPiRPA za 2003 r. |
2746 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wierzbicy Górnej>Informacje ogólne |
2746 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Informacje dla mieszkańca |
2737 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Skałągach>Historia szkoły |
2726 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2007 r. |
2712 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Ulgi w podatkach |
2671 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Ochrona zwierząt |
2605 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Skałągach>Podręczniki szkolne |
2546 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2021 |
2544 |
| Informacje>Profilaktyka>Sprawozdanie z GPPiRPA za 2007 r. |
2526 |
| Informacje>Profilaktyka>Sprawozdanie z GPPiRPA za 2004 r. |
2503 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2014 |
2495 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Dowody dla osób ubezwłasnowolnionych |
2487 |
| >Informacje>Spółki pr. Handlowego |
2446 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Wydanie zaświadczenia z dokumentacji związanej z dowodami osobistymi |
2419 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Krzywiczynach>szkolny system oceniania |
2416 |
| >Informacje>Stowarzyszenia i Związki |
2402 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2009 r. |
2400 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2010 |
2399 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2020 |
2370 |
| Informacje>Profilaktyka>Gminny Program 2009 r. - zmiana |
2366 |
| >Prawo Lokalne>Moja Sprawa |
2365 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2011 |
2337 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2018 |
2330 |
| >AZBEST>OGŁOSZENIE |
2165 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Informacje ogólne |
2156 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2020 |
2032 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2013 |
1970 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Nabór pracowników |
1933 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Plany łowieckie |
1913 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego |
1848 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2022 |
1843 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2012 |
1841 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2020 rok |
1841 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH |
1830 |
| Załatwianie spraw>Edukacja, Kultura, Sport i Rekreacja>Dofinansowania dla pracodawców |
1826 |
| >Portal dla mieszkańca>Portal dla mieszkańca |
1757 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory Parlament Europejski 2019 |
1717 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wołczynie>Sprawozdania finansowe |
1710 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Zgłoszenie utraty dowodu osobistego |
1705 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2021 |
1639 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory Prezydenta RP 2020 |
1598 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2021 rok |
1592 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>sprawozdania za 2018 rok |
1588 |
| Informacje>Zarządzanie Kryzysowe>Plan Zarządzania Kryzysowego |
1586 |
| Załatwianie spraw>Edukacja, Kultura, Sport i Rekreacja>Pomoc materialna dla uczniów |
1580 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Burmistrza w kadencji 2024-2029 |
1569 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2019 |
1560 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2023 |
1480 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2022 rok |
1425 |
| Informacje>Wybory ławników >Wybory ławników 2020-2023 |
1384 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory do Sejmu i Senatu RP 2019 |
1374 |
| Jednostki organizacyjne>Zespół Szkół w Wołczynie>Sprawozdania finansowe |
1367 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Szumie>Informacje ogólne |
1310 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Sprawozdania finansowe |
1300 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wierzbicy Górnej>Specyfikacja pracy przedszkola |
1265 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Wierzbicy Dolnej>Program wychowawczy |
1251 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Uwaga Komunikat !!!! |
1240 |
| >> |
1233 |
| Załatwianie spraw>Dowody osobiste>Utrata lub uszkodzenie dowodu osobistego |
1231 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Rożnowie>Informacje ogólne |
1229 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Rejony socjalne>rejony |
1210 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Komorznie>Sprawozdania finansowe |
1196 |
| >Koordynator ds. dostępności>Informacje ogólne |
1191 |
| >Koordynator ds. dostępności>Dane kontaktowe |
1181 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. w Wierzbicy Górnej>Sprawozdania finansowe |
1175 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>sprawozdania za 2019 rok |
1170 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2020 |
1160 |
| Informacje>Profilaktyka>Posiedzenia Komisji |
1149 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Podatki i opłaty lokalne |
1149 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2022 |
1144 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2020>Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2020 |
1105 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. Wąsice>Sprawozdania finansowe |
1074 |
| Spisy powszechne>Spis rolny 2020>Konkursy dla przedszkoli, szkół i inne |
1045 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2024-2029 |
1041 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Schemat przeprowadzania kontroli podatkowej |
1018 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wierzbicy Górnej>Formy współpracy |
999 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory samorządowe 2024 |
995 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2024 |
994 |
| >Informacje>Rejestr żłobków i klubów dziecięcych |
952 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2024-2029 |
937 |
| Kluby sportowe>KS START w Wołczynie>Geneza klubu |
908 |
| S.P. w Wierzbicy Dolnej>Statut szkoły>Statut szkoły |
908 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Umowa Spółki |
889 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Sprawozdania finansowe |
884 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2021 |
846 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>Zapytanie Ofertowe |
812 |
| Spisy powszechne>Spis rolny 2020>Loteria |
798 |
| Spisy powszechne>Spis rolny 2020>Powszechny Spis Rolny 2020 |
789 |
| >Koordynator ds. dostępności>Deklaracja dostępności |
772 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Komunikat |
761 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory do Sejmu i Senatu RP 2023 |
760 |
| Informacje>Profilaktyka>Programy Gminne na rok 2020 |
735 |
| Spisy powszechne>NSP 2021>ZARZĄDZENIE NR 424 /2021 BURMISTRZA WOŁCZYNA |
721 |
| Informacje>Zabytki>Gminna Ewidencja Zabytków |
699 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>sprawozdania za 2020 rok |
698 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2023 |
697 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2023 rok |
691 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Dni wolne w 2019 r.>Informacja |
670 |
| >Koordynator ds. dostępności>Raporty |
624 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2022 |
621 |
| Wołczyński Ośrodek Kultury>Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
611 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Deklaracja dostępności |
603 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>sprawozdania za 2021 rok |
589 |
| Spisy powszechne>NSP 2021>Ogłoszenie o naborze |
586 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone w ciągu 30 dni od dnia złożenia ślubowania 2024-2029 |
575 |
| >Informacje>Petycja wielokrotna |
570 |
| Informacje>Profilaktyka>Informacja dotycząca pomocy psychologicznej online w związku z kwarantanną |
562 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Zbiórki publiczne |
562 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024 |
559 |
| Wołczyński Ośrodek Kultury>Nabór pracowników>Lista kandydatów spełniających wymogi |
538 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wołczynie>Deklaracja dostępności |
522 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Apel o pomoc |
520 |
| Informacje>Profilaktyka>Informator dla rodziców |
514 |
| Jednostki organizacyjne>Biblioteka>Informacje ogólne |
496 |
| >Gospodarka Przestrzenna>Ogłoszenia i Komunikaty |
490 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Sprawozdanie finansowe za rok 2020 |
488 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2024 |
480 |
| Prawo Lokalne>Załatwianie spraw>Zgromadzenia publiczne |
473 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>RODO |
456 |
| Prawo Lokalne>Strategia Rozwoju Gminy Wołczyn>Na lata 2023 - 2030 |
430 |
| Spółki Gminne>PGKiM Sp. z o.o.>Raport dostępności |
427 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>Oświadczenia złożone na 2 m-ce przed upływem kadencji |
422 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Raport dostępności |
421 |
| Informacje>Zabytki>Gminny Program Opieki Nad Zabytkami |
418 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Plan finansowy |
418 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2023 |
418 |
| Załatwianie spraw>Sprawy oświatowe>INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZADAŃ OŚWIATOWYCH |
389 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Deklaracja dostępności |
382 |
| Spisy powszechne>NSP 2021>Rozwiązanie Gminnego Biura Spisowego |
379 |
| >Informacje>Konsultacje społeczne |
376 |
| Załatwianie spraw>Sprawy oświatowe> REKRUTACJA DO SZKÓŁ I PLACÓWEK WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO |
376 |
| >Informacje>Audyt wewnętrzny |
372 |
| >Koordynator ds. dostępności>Wniosek o zapewnienie dostępności |
366 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2022 rok |
365 |
| >Elektroniczny urząd>Załatw sprawę przez EPUAP |
363 |
| Prawo Lokalne>Zarządzenia>Zarządzenia Kierownika Urzędu 2025 |
341 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Nabór pracowników |
333 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Bilans za rok 2021 |
327 |
| Informacje>Wybory ławników >Wybory ławników 2024-2027 |
317 |
| Informacje>Ochrona środowiska>Efektywność energetyczna |
297 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Sekcje i organizacje |
292 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2024-2029>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
289 |
| >Informacje>Informacje z Sądu |
285 |
| >Informacje>Cyberbezpieczeństwo |
281 |
| Przedszkole w Wołczynie>nabór pracowników>nabór pracowników |
278 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Sprawozdania finansowe |
277 |
| >Gospodarka Przestrzenna>Plan Ogólny |
271 |
| >RODO>Informacja o przetwarzaniu danych - sprawy obywatelskie |
268 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2024-2029>z posiedzeń Komisji Budżetu i Gospodarki Samorządowej |
249 |
| Załatwianie spraw>Podatki i opłaty>Zwolnienia w podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców |
241 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2024 |
236 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>1. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego |
233 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2023 rok |
230 |
| Jednostki organizacyjne>Wołczyński Ośrodek Kultury>Realizacja budżetu za 2003 r. |
230 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 2 w Wołczynie>Sprawozdania finansowe |
229 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>2. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego |
226 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2024 rok |
220 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory Prezydenta RP 2025 |
205 |
| Informacje>Profilaktyka> Programy Gminne na rok 2023 |
198 |
| Informacje>Profilaktyka>Programy Gminne na rok 2021 |
178 |
| Informacje>Profilaktyka>Programy Gminne na rok 2024 |
175 |
| >RODO>Informacja o przetwarzaniu danych - rekrutacja pracowników |
171 |
| Informacje>Profilaktyka> Programy Gminne na rok 2022 |
164 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Bilans za rok 2023 |
161 |
| Przedszkole w Wołczynie>nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
157 |
| Informacje>Profilaktyka>Kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych |
150 |
| Protokoły posiedzeń>Protokoły w kadencji 2014-2018>Raport o stanie Gminy Wołczyn za 2018 rok |
146 |
| S.P. w Szymonkowie>Nabór pracowników>Ogłoszenie o wynikach naboru |
144 |
| >Elektroniczny urząd>IPU - Internetowy Portal Urzędu |
143 |
| Informacje>Profilaktyka>Broszury Informacyjne dotyczące przeciwdziałania alkoholizmowi, narkomanii i oraz uzależnień behawioralnych |
143 |
| >Gospodarka Przestrzenna>Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego |
137 |
| >Gospodarka Przestrzenna>System Informacji Przestrzennej |
135 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2007 |
135 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Informacje ogólne |
118 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2025 |
103 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Bilans za rok 2022 |
103 |
| >Sygnaliści>Procedura wewnętrzna |
98 |
| Informacje>Profilaktyka>Wzór wniosku |
92 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Wołczynie |
88 |
| Ochrona środowiska>Gospodarka odpadami>Rejestr działalności regulowanej |
71 |
| >Czyste powietrze>Czyste powietrze |
70 |
| >Gospodarka Przestrzenna>Rewitalizacja |
67 |
| Informacje>Profilaktyka>Konkurs ofert na 2005 r. |
64 |
| >Sygnaliści>Procedura zewnętrzna |
62 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.: Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów >undefined |
61 |
| Informacje>Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania za rok 2025 |
56 |
| >Prawo Lokalne>Dzienniki Ustaw i Monitor Polski |
53 |
| Informacje>SZKOŁA - PRZYKŁADOWA>INFORMACJE OGÓLNE |
51 |
| Informacje>Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2024 rok |
50 |
| Spółki Gminne>Protokoły w kadencji 2024-2029>Z obrad sesji Rady Miejskiej |
44 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2002 rok |
43 |
| S.P. w Komorznie>Nabór pracowników>Nabór pracowników |
39 |
| S.P. w Komorznie>Nabór pracowników>Informacja o wynikach naboru |
36 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2003 |
35 |
| >Informacje>Nieodpłatna pomoc prawna i nieodpłatne poradnictwo obywatelskie w powiecie Kluczborskim |
35 |
| Załatwianie spraw>Sprawy meldunkowe>Zgromadzenia publiczne |
30 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2009 rok |
23 |
| >Gospodarka Przestrzenna>Plan Ogólny |
22 |
| >Informacje>Ogrzewanie proekologiczne |
20 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Elektroniczna skrzynka podawcza |
20 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Sprawozdanie finansowe za rok 2024 |
19 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2008 rok |
15 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2025 |
14 |
| Profilaktyka>Konkurs ofert na 2005 r.>Rozstrzygnięcia/ wyniki konkursu |
13 |
| >AZBEST>Zapytanie ofertowe 2019 |
12 |
| Profilaktyka>Konkurs ofert na 2005 r.>Ogłoszenia o konkursach |
12 |
| Profilaktyka>Konkurs ofert na 2005 r.>Wzory - formularze wniosków i umów |
12 |
| Informacje>Profilaktyka>Konkurs ofetr na 2005 r. |
12 |
| Profilaktyka>Konkurs ofert na 2005 r.>Podstawy prawne - teksty źrółowe |
12 |
| Przedszkole w Wołczynie>Bilans> |
12 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Aktualności |
12 |
| Podmioty>Oświadczenia Majątkowe>za 2011 rok |
11 |
| >Informacje>Wybory |
11 |
| >Informacje>Ośrodek Pomocy Społecznej |
11 |
| Sprawozdania budżetowe>Sprawozdania roczne>Sprawozdanie 2015 |
11 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Deklaracja dostępności |
11 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2021 |
11 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>PROTOKÓŁ |
10 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>Nabór pracowników>Nabór 2015 |
10 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Uwaga Komunikat !!!! |
10 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2021 |
10 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2009 |
10 |
| Jednostki organizacyjne>S.P. nr 1 w Wołczynie>Statut |
10 |
| Przedszkole w Wołczynie>Sprawozdanie finansowe>Sprawozdanie finansowe |
10 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wierzbicy Górnej>Misja i Wizja |
10 |
| >Informacje>Majątek komunalny gminy |
10 |
| Jednostki organizacyjne>Ośrodek Pomocy Społecznej>Wyróżnienie |
10 |
| Załatwianie spraw>Edukacja, Kultura, Sport i Rekreacja>Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych |
10 |
| Przedszkole w Wołczynie>Sprawozdanie finansowe> |
10 |
| Spółki Gminne>Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.>Tryb działania Spółki |
10 |
| Informacje>Wybory i Referenda>Wybory 2014 |
10 |
| Jednostki organizacyjne>Przedszkole w Wierzbicy Górnej>misja |
10 |
| Ośrodek Pomocy Społecznej>7.1.1 Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołczynie>2009 |
10 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2024-2029 |
7 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2024-2029 |
6 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2024-2029 |
6 |
| Informacje>Budżet i mienie komunalne>Budżet 2026 |
5 |
| Spółki Gminne>Protokoły w kadencji 2024-2029>z obrad sesji Rady Miejskiej |
5 |
| >Prawo Lokalne> Zbiór aktów prawa miejscowego |
5 |
| >Prawo Lokalne>Projekty Uchwał 2024-2029 |
4 |
| >Prawo Lokalne>Uchwały w kadencji 2024-2029 |
4 |
| Jednostki organizacyjne>Żłobek Wesołe Misie w Wołczynie>Sprawozdanie finansowe za rok 2024 |
1 |